niedziela, 2 marca 2014

OBSESSION

Good morning!
Tak się składa, że zmobilizowałam się dzisiejszego południa i założyłam bloga! Tak, bloga poświęconego fanfiction o Zayn'ie Malik'u "OBSESSION' !
Na razie szablon mam ze strony www.szablony1kierunkowe.blogspot.com (Dzięki Mary.♥ ! ;* ) . Napisałam także do tej dziewczyny prośbę o wykonanie szablonu na zamówienie, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi. A postanowiłam zrobić Wam niespodziankę i założyć stronkę już teraz ;) Dumni? Pewnie, że tak! Podaję więc adres. Na razie dodałam tylko dwóch głównych bohaterów, ale prolog pojawi się dziś wieczór, lub jutro :)

 
 
Zapraszam także na Twitter'a opowiadania:
@obsession0zayn
 
Obserwuję tam kilku bohaterów opowiadania, którzy także mają swoje konta na TT . A co! Będę dodawać tam informacje o nowych rozdziałach itp. . Więc zapraszam serdecznie ;)

3 komentarze:

  1. NIE MA ZA CO ;*
    Już lecę sobie tam to wszystko obejrzeć i czekam niecierpliwie na prolog i z łaski swojej wstaw go dzisiaj :D
    KC <3

    P.S. Pewnie, że dumni :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać, aż zaczniesz wstawiać rozdziały mojego ulubionego opowiadania!!!! <3 :**** <3 <3 <3
    Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać! Zapraszam do mnie na nowy rozdział :P http://holland-dylanowa.blogspot.com/2014/03/kolejny-dzien-kolejne-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń