sobota, 1 marca 2014

Info

Witam wszystkich serdecznie :)
Nienawidzę siebie. Serio. Postanowiłam, że zacznę pisać opowiadanie. Okey, wszystko ładnie, pięknie, chłopcy wyjeżdżają na wieś i tak dalej... Jest trochę wesoło, lecą fajne teksty. Nagle przychodzi mi do głowy nowy pomysł i zaczynam pisać coś nowego. O Zayn'ie. Kontynuacja imagina, którego tu kiedyś wstawiałam. Nieważne. Przyszedł mi do głowy następny pomysł. Kurwa, co ja mam zrobić?!

Okey, postanowione. Kontynuuje opowiadanie o Zayn'ie. Wydaję mi się, że będzie ciekawie. Musze tylko założyć osobnego bloga, a więc zrobić nagłówek, tło, kategorie, bohaterów i tym podobne. Zajmie mi to kupę czasu biorąc pod uwagę jego niedomiar w moim przypadku. Jeszcze na dodatek nie jestem w stanie napisać jednoczęściowego imagina, żeby coś tu wstawić od czasu do czasu.

Tak, więc ludzie możecie mnie oficjalnie znienawidzić!
Mam już 8 rozdziałów nowego opowiadania! Huuhh, będzie się działo kochani! Niedługo zakładam stronkę i wstawiam Prolog, o czym poinformuję was na tym o to blogu. A na razie zdradzę Wam tylko trochę... Mianowicie jakże zacny tytuł:

OBSESSION
 
Aww, sram normalnie. Kto wie skąd wykombinować tło i nagłówek bez zbędnej roboty z mojej strony? Znacie jakieś przemiłe osoby robiące takie cuda? Jak tak, to bardzo, bardzo, ale to bardzo bym prosiła o info! To niesamowicie ważne!! It's very important, people! C'mon!
Ok, już przechodzę na angielski, więc niedobrze ze mną.
Kom igen! Dobra, szwedzki to już przesada.
 
Dziękuję za uwagę wszystkim zgromadzonym i ślę najszczersze wyrazy współczucia z powodu przeczytania przez Ciebie tego jakże niesamowitego i porywającego zarazem wywodu.
 
Żegnam.

2 komentarze:

  1. Dobra, to od początku.
    Z tego co zrozumiałam, z Twojego jakże zacnego wywodu, zakładasz bloga o Zayn'ie...? Tak, o Zayn'ie? I jest ono kontynuacją tego imagina, którego tam kiedyś napisałaś, tak? Okej. I ten bloga się nazywa OBSESSION.
    No patrz, wszystko rozumiem xD
    To teraz ode mnie :
    Już się nie mogę doczekać jak w końcu założysz tą obsesję xD Będę ją czytać, o to się nie bój, tym bardziej, że będzie o Zayn'ie, to już w ogóle <33 Więc jedną stałą czytelniczkę już masz.
    FEJM JEST.
    Tylko błagam Cię, wstaw coś tu! Potrzebuję Twojej twórczości do życia :D A nie chcesz mnie zabić, prawda? ^^
    Znam taką jedną fajną stronkę, miałam z niej mój poprzedni nagłówek na blogu . Poszukaj sobie w zakładce 'Szablon', bo Ci jej nie podam, będę zła, wybacz *w*
    Dobra, nie umiem być zła...
    szablony1kierunkowe.blogspot.com
    Dziewczyna robi wszystko fajne, całkiem, całkiem :D
    Kurcze, ale się rozpisałam xD
    No nic, mogę Cię jeszcze tylko uprzejmie powiadomić o nowym rozdziale u mnie, który nawiasem mówiąc, siedzi tam już od środy xD
    I w sum...

    Nie, koniec! Bo mi się jeszcze tu zrzygasz, jak Ci tu jeszcze będę długo pisać . . .
    Rekordowo długi komentarz mogę uznać za napisany :*

    Jednokierunkowch :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Opowiadanie o Zayn'ie? - Masz już drugą stałą czytelniczkę <3
    Nie mogę się doczekać kiedy dasz z nać o dodanym prologu :D
    I ostatnie - Kocham cię!!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń